Blog

Mindfulness la purtător

Te invit la workshop-ul “Mindfulness la purtător” pe 13-14 octombrie unde vei învăți abilități concrete care te ajută să te cunoști mai bine și mai ales, să acționezi pentru a-ți reducere suferința și a-ți crește starea de bine.

Așa cum sugerează și denumirea, mindfulness te învață să îți concentrezi în întregime atenție la ce se întâmplă în momentul prezent, la ce faci si la spațiul în care ești. Poate să sună banal, însă mintea noastră zboară adesea în trecut sau în viitor, se decuplează de la corp și crează spațiu pentru îngrijorări, gânduri repetitive, obsesive, cel mai adesea ineficace pentru prezent.

Când suntem mindful suntem alerți ca un paznic care păzește o intrare. Avem în minte obiectul pe care îl urmărim, suntem conștienți de lucrurile care se întâmplă fără a ne lăsa compleșiți sau furați de ele.

CE M-A INSPIRAT

Workshop-ul are la bază cursul de abilități dezvoltat de Marsha Linehan, profesor universitar la Univerisitatea din Washington și fondator al metodei de Terapie Dialectic-Comportamentală (DBT). Terapia DBT combină terapiile cognitiv-comportamentale cu tehnica budhistă, mindfulness.

Tehnicile care vor fi predate sunt ingredientele care stau la baza meditației Zen folosită de ani de zile în tratamentul pentru reducerea stresului și anxietății.

Scopul mindfulness – să reduce suferința și să crească starea de bine.

POȚI FOLOSI ABILITĂȚILE MINDFULNESS PENTRU:

  • a reduce anxietatea;
  • a reduce stresul și gândurile negative;
  • a învăța să te concentrezi și să îți poți duce la bun sfârșit scopurile pe care ți le propui;
  • a avea rezultate mai bune la serviciu/școală sau în ale activitățile;
  • a afla cum poți face față impulsivității, emoțiilor intense sau cum să-ți observi dialogul interior;
  • a comunica mai eficace cu cei dragi.

Cei care practică mindfulness dezvoltă abilități de viață care îi ajută să se calmeze și să se relaxeze, să devină conștienți de experiența lor interioară și cea exterioară și să devină mai implicați în acțiunile și relațiile lor.

CE OBȚII

Cum să:

  •  participi la experiențe cu curiozitate și mintea deschisă;
  • te calmezi când ești îngrijorat și furios;
  • te concentrezi și să ignori distractorii;
  • dezvolți abilități pro-sociale: răbdare, bucuria pentru reușita altuia, generozitatea, compasiune;
  • observi clar și obiectiv ce se întâmplă în interiorul și exteriorul tău, altor oameni și mediului.

CUM VA DECURGE

  • Se desfășoară pe duarata a două zile;
  • O sesiune durează 3h;
  • Fiecare sesiune cuprinde teorie și practică;
  • La final vei ști bazele practici mindfulness și vei ști să le aplici în viața ta de zi cu zi.

CUI I SE ADRESEAZĂ

  • Adulților și adolescenților.

CÂND & UNDE

  •  13-14 octombrie, ora 10:30 – 13:30;
  • la Clinica Hope (etajul 2), str. Grâului 21, sector 4, metrou Brâncoveanu.

INVESTIȚIE

  • 240 lei;
  • Plata se face în avans.

CONTACT

  • Pentru mai multe detalii scrie-mi la: raducan.anca@gmail.com 
  • Sau sună-mă: 0722724585

Pentru a-ți face o impresie despre mindfulness, urmărește acest videclip